Måndag-morrons-irritationer

Dagen började bra med mys när Markus kom hem från nattskiftet.
MEN det ändrades fort när han sa att han skull dra till byggmaxi och köpa material hit och till hans mamma.
Det var dock inte det som gjorde att jag blev arg. Det som gjorde mej förbannad var att han väljer att fara till sin mamma och jobba med "hennes" renovering ist för att jobba med den vi har här. Han påstår att det inte går att göra nått här nu, jag säjjer bullshit!

Ibland önskar jag verkligen högst av allt att svärmora kunde hitta sej en
händig karl så hennes pojkar slipper jobba häcken av sej där.
Sen önskar jag att min sambo nångång kunde säga nej till sin mamma.
Men det verkar högst omöjligt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0