Mitt i veckan

Nu äre bara 2 dagar kvar på VFUn, helt sjuuukt vad tiden går fort!
Längtar dock faktiskt tillbaka lite till skolan...varför?
- Jo,bara för att då äre inte varje dag man måste inställa sej på stället :-P
Har idag styrt upp att jag och min handledare Maria ska åka iväg till brandstationen med några barn för att kika runt lite,
känns kul att kunna göra en sån utflykt med barnen och desto roligare att de är Markus som ska ta emot oss :-)

Ikväll var jag och Maria S och gav gärnet på eddas spinning cyklar och jäklar vad vi svettades.
De var mycke "snabbcykling", vilket jag egentligen har lite svårt med för jag får lite ont i knäna,
men de gick faktiskt rätt så bra ändå denna gång.

Nä nu ska jag ta å lägga mej i sängen och se lite serier,
de gäller att passa på när Markus är iväg till Ume och spelar match...:-)

Annars så börjar snart taggen till festen på Lördag.... :-)

Kommentarer
Postat av: J

Började just undra vart du tagit vägen...tänkte att du kanske ramlat av spinningcykeln å slagit skallen...=/

2008-11-05 @ 21:35:04
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0