Snööööö



Snön bara väller ner och det ser faktiskt riktigt mysigt ut när den dalar ner, nästan så att jag längtar ut på promenaden jag ska gå på om ett tag. Hoppas ni bara att detta håller i sej så att det inte hinner smälta bort och de bara blir slask av alltihopa. Nettan var ju sugen på att åka skidor när hon kommer hem till jul, så jag hoppas att vi får en vitare jul än vad vi fick förra julen! (minns ni förra julen? de var fan ingen snö alls i skeå förra julen, så de måste ju blir bättre än så...)
Är som sugen på att pynta lite med julesaker, men jag tror jag ska vänta lite och mysa till med det till helgen istället.

Har nu på förmiddan färdigställt de 2 teknikuppgifterna vi har, så nu väntar litteraturseminariumet på att oxå få bli färdigställt. Sen så är det lungt för ett tag. Nicenice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0