Söndag

Idag har de varit en bra dag.
Var ute och promenerade på hälsans stig med en jobbarkompis från Tor under förmiddagen.
Solen lyste och de blev många givande samtalsämnen dök upp  :-)
De var såntdär perfekt höst väder för en långprommis, å de tycker jag om!

Gick sen hem, duschade av mej och tog en fil-tallrik innan jag åkte ner till stan för att träffa Miriam.
Vi satte oss på CK fiket och catchade upp, var typ evigheter sen vi sågs jue!
Sen gick vi in på en affär och Miriam fyndade en jättefin jeansklänning medans jag drömde mej bort
i en supersnygg klänning, men de blev ingen affär för mej idag...jag avvaktar ett tag innan jag köper nå mer nya kläder. De är bäst så. Eftersom jag hoppas kunna ha nån mindre storlek såsmåningom.

Nu har kvällen smygit sig på oss och efter en midda med sambon så sitter han nu och ser formel 1
och jag har gjort spenatsoppa till midda imorron och nu ska jag lägga mej på sängen och se "Mama Mia"
För den tycker jag är mycke bättre än formel 1 :-P

Imorron börjar sista veckan på VFUn...
Hoppas ni alla haft en bra söndag och får en bra vecka.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: J

I know =)

2008-11-04 @ 11:43:16
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0