Uppdat från festen igår

Sitter nu här i soffan lite halvsliten men utan ångest och bakfylla.
Hur nice är inte det!?
De blev lugnare med alkoholen igår och det mår Lollo bra av  :-)

Hade sån tur att Viktor kom över med mat från wooknroll igårkväll
så de smaskade vi i oss innan jag gick över till min favvo Nea.
Nea hade slagit på stort med välkommstdrink och dipp, mumma!
Satt och snackade skit ett tag innan Erik skjussade upp oss till Frida som hade inflyttningsfest.

Där var en blandad kompott med folk och de var riktigt trevligt, men såklart gick tiden alldelles för fort.
Vi åkte ner innan 23, så vi tog oss in gratis.
Surplade i oss lite smirre, satt å snackade skit och dansade aschlet av oss
Men sen så tappade jag och Nea bort varandra och på slutet hängde jag med nå nästan okända grabbar
innan jag tog mej hem i en taxi och gjorde en monstertallrik med min favvo nattamat stuvade mackisar och köttbullar :-)
Haha...de var inte snyggt i diskhon i morrse :-P

Här kommer lite bilder från kvällen

    

      

   




Idag blire att fara å gratta våra pappor
Ha en skön dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Fröken Ostkrok

Det är ju lillebror! Och Nea :)

2008-11-25 @ 08:10:13
URL: http://minvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0