Äntligen helg!

Finnaly är denna monstervecka i skolan över!
2 seminarium och 1 tenta är gjort.
Men dock fick vi ett tråkigt besked av våran lärare Gunnar att äggen vi lagt i äggkläckningsmaskinen inte kommer att bli nå kycklingar, de ville inte kläckas ut och bli kycklingar, tydligen...trist. Jag hade velat se pippisarna :-)

Idag han jag och Maria med en sväng på stan innan de sista seminariumet,
Detta fyndade jag på stan:



  

Klänning,halsband och kjol på H&M



Skor på Wedins (30% rabatt!)
Passade på att köpa dessa i Lule eftersom de
hade så fattigt med storlekar i Skellet



Ett blomarrangemang på Interflora
(Tack Håkan och Ann, detta är betalt med presentkortet jag fick av er :-))

Så jag kände mej rätt nöjd när vi åkte till skolan efter shoppingen
med en take away-sallad  från Symfoni

Åkte sedan hem vid 14.30 tiden och satt och snackade skit på bussen med klassisarna
Fixade snabbt ihop en god middag:


....Sedan cyklade jag ner på stan för att göra ett besökt på kicks och ICA

Nu har jag precis landat efter att ha satt upp nå gardiner å stökat bort här hemma.

Ska nu ta å sätta mitt aschel i soffan och öppna mitt paket jag hämtat ut från posten ;-)
Sen blir det IDOL och nyaste Grey`s avsnittet.
Nice fredagkväll!

Fest imorron, syns vi ute!?

Kommentarer
Postat av: Hanna

sånna där skor vill jag oxå ha!

2008-10-18 @ 00:18:06
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0