Åsså börjar ännu en vecka...

Idag började dagen med att min  telefon ringde, just innan Markus väckare ringde, jag fattade inte vad de var så jag stängde av den på en gång.
De visade sej tydligen vara vikariesamordningen, de hade pratat in ett meddelande:
-"hej, det står att du ska vara tillgänglig idag, därför vill jag att du svarar i telefonen, eller ringer upp"
Jag hade redan planer för dagen så jag kunde inte jobba, men jag blev dock lite tvär när de lät så spydiga i meddelandet så jag ringde aldrig upp, men skrev ett mail ist att jag inte var tillgänglig, att jag hade glömt att ända.
Jaja, ett roligare uppvaknande kan man ju faktiskt få :-P

   

Drog mej upp efter 9 nångång, fixa frulle och sen gick jag och hämtade Leo (hunden jag ha lovat vara dagmatte åt när de passar) Så vi tog en promenad på en timme innan vi gick hem till katterna ett tag.
Katterna var väldigt spydiga och moppsade upp sej rejält när han kom. I vanliga fall så brukar ju min kattLeo springa undan så fort de kommer nån, men denna gång var han nere på golvet, när hunden och fräste åt hunden.
Så hundenLeo tyckte väl inte att de var så kul, utan han ville mest vara i närheten av mej, eller så långt ifrån katterna som möjligt...haha...dessa djur är ju för roliga

Gick sen för att lämna tillbaka honom innan jag gick och mötte upp J på Edda.
De var dax för vattengyma. Och om vi säjjer såhär så sänkte vi medelåldern rätt så rejält! :-)
Men de var rätt så kul, dock inte så jättetufft pass. Kommer kanske att testa igen, men då när det är vattenarobic, så vi får använda lite hantlar å sånt. Tack Jessica för sälllskapet =)

Jag är på G and I like it :-)

Kommentarer
Postat av: J

Hell yeah!!! =)

2008-10-07 @ 12:09:33
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0