Fredag



Detta är en sååån jäkla bra lunch. Tack Camilla för att du introducerade ICAs färdiggjorda sallad ;-)

Har varit ner på stan nu på förmiddan för att fylla på busskortet, leta lite kläder, vara på synundersökning (mhm, synen har blitt snäppet sämre!) hitta nya smyckeställ och få tag på en snygg toning. Hittade allt och lite till =)

Nu är bara frågan när jag ska ha tid att tona håret...

Nu måste jag försöka plugga litegrann innan de blir att sova en stund för att orka med nattjobbet
Sen blirre mysig taco middag med Markus innan han får dricka öl och jag drar till jobbet...

Jiihoo...

Vad gör alla ni andra i helgen? (förmodligen har ni roligare planer än jag :-P )  

Fan, är 10000gånger sugnare på att vrålstäda i lägenheten än att plugga. Suprise!?

Kommentarer
Postat av: cam

vassego =)

2008-10-10 @ 20:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0