Garderobsbygget



Nu har garderobsbygget börjat ta fart.
Stommen är efter lite möda och slit (eftersom sovrummet inte är så stort) på plats,
Nu fattast det hyllor, en front med speglar och frostatglas å lite sågrejjs sen så slipper man kika på röran i garderoben varenda gång man är i sovrummet, finnaly! :-P

Markus har dragit iväg och ska jobba dygn.
Själv ska jag cykla iväg i mörkret till mormors nya lägenhet på Åsgatan och se hur de går med renoveringen där.

Hoppas att ni har en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken perfekt garderob. Skulle dock sakna lite plats att hänga kläder på!

2008-10-03 @ 21:42:06
Postat av: Lollo

Men tror du det!

Jag saknar jättemycke hängplats (markus får bara ha typ 1/5 av den å ändå rymmer jag verkligen inte allt jag vill)...men men, så de gäller att rensa lite i årstiderna å bära ner i förådet det man inte behöver just för den årstiden lixom...

Menvafan, snart äre hus ist å då blire bättre....haha, eller snart å snart var väl å tai :-P

2008-10-03 @ 22:47:02
URL: http://lollanslivs.blogg.se/
Postat av: Anna

Samma är de hos oss. ante har 1/4 av hängplatserna. haha. du när jag skaffar hus ska jag ha en sån där som carrie fick av big. (om du nu har sett filmen?) haha

2008-10-04 @ 13:16:26
Postat av: Lollo

Hehe, men så äre ju när vi tjejjer behöver så mycke plats för kläderna :-)

Jaaaaaaa, självklart har jag sett filmen (x antal gånger) GIVE ME A WALK IN CLOSET ;-)

2008-10-04 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0