gårdsjobb

Ute på våran gård håller de på att fixa till. Platta och snygga till typ. Fast just nu verkar de bara hålla på att platta till jord åå lera typ..(mna kan ju undra vad de ska lägga för lager överst...)
De arbetar med maskiner som lever om som skrutt. De kommer kring 7 på morgonen och håller sen på kanske högst 1 timme, sedan försvinner de för ett tag...å kommer sedan tillbaka och lever rövare kring typ 9.30.
Kan de inte börja kring typ 830 å skita i deras långa fikarast eller vad de nu gör ist för att komma å väcka mej så förbannat tidigt?!
Upptäckte även imorrse till min förtjusning att de har dammat ner fönstrerna som vättre mot gården.
Undra hur många gånger sen i början av sommaren jag har torkat de där förbannade fönstrerna?
Minst 4 gånger tror jag.
Men nejnej, jag är inte bitter, inte alls bitter.

Kommentarer
Postat av: J

Jag har en återvinningscentral precis bakom mitt hus och varje gång jag har sovmorron tömmer de dom där behållarna å de lever ju om som fan. Jag LOVAR att de bara är de mornar jag är ledig dom gör de...nån på jobbet måste ha gett ut mitt schema...=/

2008-10-03 @ 12:06:35
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Hahaha ja fy fan va livet är hårt ibland =)

2008-10-03 @ 16:59:51
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Imorse blev jag väckt vid sju av att nån stod och hamrade...=/

2008-10-04 @ 11:27:24
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0