Lillchef

Var och jobbade idag, närmare bestämt 4 timmar.
Tror de var de jobbigaste 4 timmarna jag nånsin jobbar där.
Personalen hade möte så då hade de kallat in mej + 3 st från mobila teamet (dessa har i princip aldrig varit där å jobbat)
Fick lite halvpanik i början eftersom de var ju som jag som skulle styra upp allt eftersom jag visste såklart mest.
Men de från teamet var faktiskt jätteduktiga, de märktes att de brukar vara ute och flänga på massa olika ställen.
Så min panik la sej efter ett tag...haha
Som sagt mycket att tänka på eftersom jag hade som huvudansvaret, men de var ändå trevliga timmar eftersom de var trevliga människor :-P Jaja....whatever.

Egentligen skull jag och Maria på edda å spinna iafton men hon kände sej lite krasslig
och då fick jag ett kryphål att kunna slippa så nu sitter jag här själv å tittar på IDOL medans Markus är hos Jonne å kikar på hockey med grabbarna. Jag anser att jag tittar på de bättre programmet ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0