Lördag

De blev en rätt så ok natt, ganska lagomt med spring,
men dock inte mycket powernappande, bara kanske 30 min på hela natten.
Detta beor mest på tjejjen jag jobbade med, hon kunde fan int sitta still en längre stund,
sen kunde hon inte slappna av om olika beslut å sånt, Shit vad jag är glad att jag inte är sån!
Så jag sov gott när jag kom hem i morrse...men som vanligt kan jag inte sova så länge, så vid 12 var jag uppe.

Efter en gröt frunch så gick jag och hämtade Frodo i mormors-renoverings lägenhet där ma-pa var.
Fick sällskap av Miriam på min promenad, äntligen fick vi träffas och prata lite i lugn och ro!
Ikväll blir det lungt här hemma, Markus jobba dygn så de att leta åt sängen tidigt ikväll.

Nu vill jag bara att morgondagens jobb ska gå fort och jag vill att veckan som kommer ska gå ÄNNU fortare,
för det är en h-vetes vecka som kommer. Vi snackar 2 st seminarium, 1 tenta och upp till lule 4 gånger under veckan.

Så jag längtar redan till om precis en vecka för då tror jag att jag sitter med ett vinglas i handen och laddar inför en sjukt kul kväll med bla. Ann och Håkan. Me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0