Måndag

Sitter nu här svettig efter ett spinningpass...
laddar med lite juce innan jag ska köra lite armar och mage
innan jag äntligen får ta mej en dusch och bli fräsch igen :-P

Dagen har gått superfort på praktiken och snart äre dax för en "mitt-i-praktiken-snack med handledaren".
Jag känner mej coollugn inför den, jag och min handledare vet som redan var vi har varann eftersom jag varit där förr.

När jag komme hem så har vi fått mail om att tentan om fotosyntesen och div annat är rättat,
så jag skyndar mej att kasta iväg ett mail så jag kan få reda på mitt resultat. Och katjiiing, jag fixade det! ;-)

Nä nu ska jag träna lite till innan jag kan dimpa ner i soffan och se vad TVkvällen har att erbjuda!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen, kul att du tänkt på mig, ja du det var ett mycket bra tag sen vi sågs eller hördes vid...du får kika förbi mig nu när du kanske kommer upp till Luleå mer när ni är tillbax i plugget efter VFU:n =) Skulle vara kul att se dig!



Nu är lgh färdig städad och ja man är som nöjd då, det blev bra, har röjt upp en massa och fått mer ordning på allt, nu ska det fixas med melvins kläder, han växer ju så det knakar så man får ta fram och byta ut en massa kläder hela tiden =) men det är ju kul oxå...



Kul att du fixade tentan, alltid skönt att kunna lägga saker bakom sig och gå vidare. Men du är ju duktig så...

Har en del frågor ang. skolan, där jag slutade som jag skulle behöva kolla med dig om =) men som sagt vi måste surra nån dag...



Nu ska vi sova. Ha det gott på VFU:n så hoppas jag vi hörs snart.



Kramisar!

/Sandra

2008-10-27 @ 21:55:32
URL: http://hem.bredband.net/lillen04
Postat av: J

Inte direkt...morr

2008-10-28 @ 11:13:08
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Hehehe jaa mitt kök ska ju ha gröna detaljer så, då är de väl bara å handla =) Joo jag har hittat ett överkast och kanske gardinder å nån matta, får se hur rik jag känner mej =)

2008-10-28 @ 17:14:19
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hahaha myskurs kanske skulle va nåt! Det var underbart! :-) Vart spinnar du? Friskvårds?

2008-10-28 @ 21:01:43
URL: http://zilledillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0