Måndag

Har haft en bra dag på VFUn, jättekul att vara tillbaka på samma ställe!
Dock gick allt åt fanders när jag skulle hem;
*Missade vilken tid bussen gick så jag fick vänta i "Kåge Centrum 1 timme" 
*Tog ut pengar för att köpa månadskort men då hade inte busschaffisen nå "fylla på"-kort, så jag kunde inte köpa de ändå....
*Dock så hade jag inte tagit ut nog med pengar (kunde väl ha räckt med 400kr för ett månadskort!?Näädå, de kostar närmare 600kr)

Fixade sen iordning maten och åt med sambon innan jag vände på klacken för att handla lite på ICA...
de jag då specefikt for dit för hade dom dock slut!, suprise...Hämtade även ut ÄNNU mer pengar för att få kunna köpa ett månadskort till Kåge imorron.

Jaja, nog med tråkigheter.
Bjuder på lite festkort från i Lördags istället!
Enyoj!

   

   

  

Nu blirre film, sen sova.
Har öppning imorron, tungt på morronkvisten, men skön att sluta 12.24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0