Minus grader

Dagen började kallt, de var -0.3 grader och frost när jag klev upp,
men de tog bara en stund sen kom solen fram och de blev skönt =)

Åkte upp till Lule och gick på stan en sväng med Anna och Maria, innan de blev att hämta mat på salladsbaren "syymfoni" innan vi begav oss till skolan för att ha 2 eftermiddagslektioner.
Haha, han e som rolig våran NO lärare, tänk er en bondig lulebo med lite mullig mage och skäggig...haha som en liten tomte =)

Har inte så mycka att skriva idag.
Dagen har innehållit många skratt med Maria och Anna
och även nåra irriterande tankar om några andra...haha..som vanligt =)

Nu tar jag iallfall helg, ids inte åka upp på Matten imorron.
De blir att plugga  hemma ist.

Nu kommer Markus hem.
Bajbaj


Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Tjenis penis hallonballe !

Jag har fått busmail från Schulman : ))

Dom kallade Anders Borg för sladderfitta och mig kallade de tramsig Spådam med fjantiga kort : )) Adrenalinet gick på högtryck !

Har du läst i min utflippade blogg ?

har du några magiska tankar ?

Vad är skrock för dig ?

Stor-Kram Annki

2008-10-08 @ 23:45:15
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0