Onsdag

Har egentligen inte så mycket att skriva om.
Är ju på förskolan om dagarna och har de toppen bra och resten av dagen/kvällen är jag mest bara trött :-P

Bussarna har dock fortsatt att tjärva lite för mej, men nu tror jag att jag har lite mer koll på läget :-P
Ska även kolla upp hur de är med reseersättning. Fan, var ju tvungen att betala hela 600 spänna för ett månadskort till Kåge, de e inte ok!

Nu har Markus åkt iväg för att jobba natt.
Vet ni!? Markus har fått fast tjäns på brandstationen nu,
han skrev på papprerna i måndags, huuur nice som helst!
 En person i hushållet som har fast jobb iallfall :-)

Nä nu ska jag ta å tagga lite inför spinningen med Maria ikväll
Jeeeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Nisan

Tyvärr kommer du inte att få reseersättning, jag har redan kollat upp det under tidigare vfu:ar. De ska överstiga ett visst antal enkelresor. ko dock inte ihåg antalet. Men 600:- var ju ändå inte så farligt. det är ju 20:-/resa.



2008-10-22 @ 18:41:09
Postat av: Nisan

Nej men så äre i alla fall. Jag har flera gånger varit utanför stan och de är inte så mycket annat att göra än att gilla läget.

2008-10-23 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0