Söndag

Väcktes inatt av en liten överförfriskad sambo som knappt han klä av sej innan han dejtade John Blund..
De slutade med att jag fick klä av han resten av kläderna han inte hunnit få av sej innan han kastade sej i sängen, låg sen och pratade en stund (eller han svamlade mest) innan vi somnade, eller han somnade in fort och jag vred mej ett tag, såklart...
Jaja, whatever, han är då mänscha idag och de e ju huvvusaken, spec kul var när de ringde från jobbet i morrse för att  skojjade med han om att han hade försovit sej och att de var dax att jobba pronto... :-P

Har iallafall varit och träffat Camilla idag, vi gick en långprommis på hälsans-stig.
Var super najs och såklart kul att träffa jäntan och få babbla av oss lite eftersom vi inte träffas så ofta
Tack vännen för en skön promenad och en rolig shoppingrunda i svettiga kläder efteråt  :-P

Har även hunnit med att lånat hem lilkissekatten en stund innan grannarna kom hem efter deras tur upp till Happis.

Ikväll händer det inget. Markus drar iväg och jobbar och jag ska peppa mej inför en ny VFU vecka,
imorron äre Nalledagen, de ni! ;-)


 


Kommentarer
Postat av: Felicia6

Haha ja alla blir vi lite fulla ibland hihi

2008-10-26 @ 16:05:41
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: cam

vassego =) nice att slå två flugor i en smäll, borde göras oftare!

2008-10-26 @ 17:13:36
Postat av: Nisan

Det är bara så att jag svamlat lite, jag har ställt alla klockor så att de är rätt. Hade bara för bråttom då jag skrev eller så var jag inte riktigt vaken.

2008-10-26 @ 21:13:57
Postat av: J

hehe näe verkligen inte =)

2008-10-26 @ 22:03:03
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0