Söndagmorron

Igårkväll kastade jag in handduken och fimpade TVn redan vid 20.30. Fatta, halv nio!

Så jäkla skönt, somnade som en stock, men hann dock såklart vakna några gånger under natten, men de var inga probs att somna om. Jag blir helt körd i huvudet efter att ha jobbat 1 natt, därför är jag glad att jag fick ta igen lite sömn inatt.

Kanske blir samma ritual ikväll? Tvivlar dock eftersom då har jag ju sambon hemma.
Har kommit fram till att egentligen äre rätt skönt när han jobbar natt, (bara ibland,väldigt ibland) för då får jag bestämma själv när jag går i säng och släcker lampan, utan att han håller mej vaken :-)

Jaja...nog ordsbajsat,
Off do work, slutar 16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0