Tisdag

Så var ännu en tisdag tillenda...
Idag hade jag och Maria turen att få åka bil upp och hem med Maja och Nea till skolan.
De e sååååå nice att få åka bil ist för buss. De blir billigare och går fortare. Me like

När jag kom hem så bakade jag en "lättlagad GI-limpa," lättlagad my ass! eller jag försökte iallfall baka den.
De gick inget vidare. Den blev degig. Fan. Ska se hur den är nu när den stått nåra timmar.
Annars får jag försöka igen en annan gång.

Hann träffa Markus en stund i eftermidda innan han åkte till jobbet...som vanligt... :-P
Min kväll spenderade jag med Kalle på hälsans stig.
Vi tog en lång promenad och jäsiken va fort de hann bli mörkt!
Saknar promenadlysen längst hela stigen.

När jag kom hem längtade jag för att lägga mej och se nya serier.
MEN de kommer inte ut nå nya OTH och GOSSIP i veckan.
Hur tusan ska jag överleva!? ;-P

Jaja...kolla limpan var de...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har alltid undrat vad oth är?

2008-10-08 @ 19:16:05
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0