Torsdag




Hade tänkt försöka göra bort massa plugg idag, men hade inte riktigt motivationen att sitta så mycke som jag tänkt :-P
Men har iallfall nu lämnat in 1 uppgift. Bara 2 uppgifter + tentan kvar nu innan vi går ut på VFU. 
Men de löser sej, de brukar ju göra det =)

Till helgen blir de mer jobb än vad som vad planerat.
Fick veta idag att jag skulle kunna få ett nattpass om jag ville, å de e klart att jag hakade på det.
Så de blir fredagnatt och söndag dag. Monymonymony!

Så imorron ska jag ner på stan å kolla runt lite, ska gå in till frissan min och prata lite toning,
funderar på att bli mörk....vi får se hur de blir :-)

Nu börjar de snart vara nedräkning till nästa helg när A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0