Hälsansstig




Har varit ute på en långpromenad idag med Frodo, vi tog den långa vägen runt hälsans-stig.(1 mil tror jag den är?)
De är en mysig rutt den där extrasvängen runt mobackenbadet, MEN jag skulle inte välja att gå den rutten själv.
De är lite småkusligt att gå själv kan jag tänka mej när de är rädd så mycke småstiger och träd överallt, inte så öppet lixom.
Men de kanske är bara jag som reflekterar å funderar över sånt? Jag är ju ifs rädd att nått ska hända överallt typ :-P
Testade även och springa lite, de gick bra, de enda som tog emot var min sommar-stukade fot...så de var bara att lyssna på de å ta de lungt....springa lite pö om pö lixom.
Men fan Miriam jag fattar inte hur du tog dej runt den vändan på hälsansstig genom att på 1 timme!? :-)

Har fixat iordning maten nusnart...Jag hoppas på en mysig kväll hemma med Markus, men vi får väl se om han har andra planer...



Uppdatering

Det hade tydligen tagit 70min för Miriam att gå hela den långa, inte 60 som jag tidigare skrev
Frågan är bara varifrån hon mätte och var slutet var?...måste fråga.
För idag gick jag den igen, tog tid härifrån lägenheten och tillbaka och det tog ganska exakt 2 timmar.
Och då  tyckte jag ändå att jag höll bra med fart hela tiden...
Måste kolla läget :-)

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Jag har gått den, men inte hela vägen runt och även fast jag gick relativt fort så tog det verkligen inte bara en timme :)

2008-10-05 @ 11:26:02
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Cilla

Thank you darling thankg you! Jag ska ta massa kort! Hälsan stig är för övrigt grymt vacker på hösten!

2008-10-05 @ 14:18:12
URL: http://zilledillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0