Vita helger

Jag har faktiskt börjat uppskatta de här med vita helger.
Absolut jag har oftast jättekul när de vankas fest, men efter denna sommar och under denna höst så känns de lite annorlunda, är inte alls lika sugen på fest. (Fick mej även en tankeställare när jag var i Övik å hade x antal minneluckor från den kvällen)
Tycker de e skönt att bara ta de lungt, spara kroppen på alla jäkligheter den i vanligafall får i sej under en festkväll och dageneftermaten.
De e nice att slippa må halvtaskigt eller heltaskigt dagen efter och hela den dagen blir som en slödag som man bara degar bort, oftast.
Jag kan tillochmed jobba och tjäna extra pengar ist för att supa bort dom och slipper ha ångest för de man gjort på fyllan. Då kan jag lägga pengar på bättre saker, som kläder,skor,lån å sånt kul :-P
Självklart vankas det fest även i höst, ska ju inte gå å bli nykterist, men de kommer att bli mer sällan.
I like.

Eller äre bara för att jag håller på att bli gammal som sånnahär känslor kommer upp?
Nääää, kan de vara så illa?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner som du. Kanske vi håller på blir gamla. haha. näää de tror jag inte. =)

2008-10-05 @ 17:42:11
Postat av: J

Joo men då sover man ju fortfarande...=)

2008-10-05 @ 22:41:54
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Felicia6

Det går i perioder tror jag :) Jag är så ibland, men denna sommar o höst har jag varit helt på allt vad fest och skoj heter :) Nästa sommar lär jag väl sitta och inte vilja nåt hihi

2008-10-05 @ 23:49:21
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Lollo

Haha, va skönt att jag inte är ensam som tycker så =) Även om de e som ni skriver i perioder ibland =)

De sägs ju att de e nu innan man skaffar barn som man ska passa på!? Mene, va fan, man har ju ändå hela livet på sej =)

2008-10-06 @ 14:17:15
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0