Helgen i Övik

  NU äntligen ids och hinner jag blogga.
Har varit galet fullt upp.

Men iallfall så åkte jag och Victor Stenberg ner till Övik i Lördags för att umgås me
alla de härliga vännerna där nere.
Vi hann knappt in till Ann och Håkan innan de var dax att vända på klacken för att dra iväg.
Grabbarna gick och såg hockeyn medans jag och Ann åkte till Bini där vi skulle ha förfesten.
Där hann vi med lite tjejsnack, vindrickning och matlagning innan grabbarna drällde in, hungriga =)

     

   

     

Henke fyllde 25 och fick bla. en bäbisflarra med sprit i...de var tydligen gott :-)

   


Och så börjar spårningen när alkoholen flödade med pussar,hångel och dans....och kanske lite naket, men de ska ni känsliga tittare få slippa se ;-)

     

        

        

             

Sedan blev de dax för utgång på Harrys, tur att de icket var långt att gå....(tror jag :-P)

     

 

....där en del blev liiite överförfriskade, jag låter bilderna får tala sitt eget språk ;-)

     

Kvällen/natten avslutades jäkligt sent när vi alla däckade och sov mycke gott =)

Dock så mådde vi ju som vi förtjänade dagen efter...tror jag tillomed har varit lite bakis idag, illa :-P

Men tack för i helgen alla som var med, hade superkul!
Nu är de dock övikarnas tur att komma ner nästa gång! ;-)

Kommentarer
Postat av: Cilla

oj va trevligt ni såg ut att ha!!

2008-09-22 @ 22:55:45
URL: http://zilledillen.blogg.se/
Postat av: David

VIKTOR!

2008-09-22 @ 23:39:29
Postat av: Lollo

Till David: Va? =)

2008-09-23 @ 08:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0