Åsså var ännu en helg tillenda...

Åkte till Pite igår för att Markus pappas företag bjöd med oss på firmafest till Pite havsbad,
inkluderat boende, mat, bad och show. Kan de bli bättre!?
Åkte upp tidigare än Markus för han jobbade under dagen, 
så jag hann med lite shopping i Pitestad...
dock de enda jag hittade var en bikini :-p

Hade iallfall en supertrevlig helg, även om jag denna fest kanske inte var kvällens
partyprinsessa för jag var så himmelns trött...(men så äre, shit happens, eller hur Miriam? ;-p)

Nä, nu ska jag kika igenom exarbetet lite innan jag sätter igång en film, tror de blir Valkyria.
Blev sambolös ikväll för Markus gick ut extra inatt, så bara till att göra det bästa av det.
Film och mys med katterna är inte så fel de heller.

Bjuder på en superbra låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0