Ett varmt Thailand!

Hej igen!

Illamandet fortsatter att spoka for mej, men idag sa overvann jag det och vi akte ut allihopa pa en battur med en longboat.
Vi akte till en o som kallas for hong, dar var det snorkling som gallde, och hor och hapna, jag har lart mej snorkla, aven fast jag har san fobi for att andas bara med munnen! Var skitlackert med snorkling ju!
Akte sedan vidare till en lagun och tittade pa stostjarnor....sedan blev det en tripp till ett annat snorkling stalle, men tyvarr blaste det upp och regnade lite dar sa det blev inte san klar sikt...
Imorron beger vi oss nog till Chicken ilsland for lite mer snorkling
Nu ska vi ga ut och ata, jag ska hamta mina glasogon och mamma,pappa och samuel ska hamta deras skraddarsydda klader, blir spannande!

Men hur har ni det alla dar hemma?

Kommentarer
Postat av: maria

jobbigt me illamåendet! hade samma sak när ja va där första svängen..gick ju ner typ 10 kilo på 2 veckor så de va lite värt ändå! =)

de där med snorklandet, jag har exakt samma problem! får panik av snorlen i käften! haha

här hemma är de snö snö snö...inget nytt!

så njuuut av värmen!



2009-04-06 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0