Idag är ingen vanli`dag...



...för det är min födelsedag :-)
Dock vet jag inte längre om jag vill skriva ut hur mycke jag fyller,
fast de flesta av er som läser vet ju redan det tyvärr...
Jag har åldersnojja, märks det? :-p

Dagen har redan börjat firas, (om nu firas räknas i presenter?! = nej,det gör det ju inte längre)
Fick iallfall en ny digitalkamera av Markus, så nu kommer det att bli många fina kort tagna!
Efter lunch kommer det ett packe med släkt och vi ska mysa och äta gott.

Sen ikväll blir grillpartaj här, det tror jag blir superkul!
Grill, vin, vänner och sol. Kan de bli bättre?! ;-) 


Kommentarer
Postat av: J

Grattis på 20års dagen!! ;-)

2009-04-25 @ 18:56:56
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Supergrattis i efterskott!!! :)



Ang. Flinck. jag vet han är erhört obehaglig samtidigt som man får känslan av att sånna som han faktiskt... behövs. På något sätt. Kanske för att vi andra ska känna oss normala för ett tag? Jag vet inte.. skumt det där.

2009-04-27 @ 20:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0