Thailand resan!

Nu har jag hunnit gått igenom lite kort från resan,
jag ids inte lägga ut alla eftersom de tar sån tid,
utan vill ni se mer kort så får ni hålla utkik på facebook.
Och er som inte har det, synd för er...eller kanske på tiden att ni skaffar det?! ;-p

Vi åkte iallfall först till Krabi och staden "Au Nang" och var där i en vecka
Andra veckan åkte vi till Phuket och "Kata Beach"



Första blicken på Thailand, från flyget



Mumms! Ris,kyckling annanas i en annanas =)



Vi hade alla lite problem med magen och illamående
tillochfrån, här e de första Thailandska pillerna jag köpte =)

    

Vi träffade närgångna apor som vi matade med banan och nötter
på den 3:e bilden hade apan precis roffat åt sej påsen jag hade.
Och apan på 4:e bilden satt å pillade sej mellan benen :-p



Det såldes "pannkakes" överallt.
(Typ plättar med olika saker man kunde he`på)

     
  

Här var vi på paradis ön "Hong"
Där såg vi rester från tzunamin, jag lärde mig snorkla och bara mös



En dag vi var där så firade Thailländarna sitt nyår
De firar bla med att det är vattenkrig, överallt!
Det var helt galet kul, alla kastade/sprutade på alla,
ung som gamal, minne för livet :-)



Denna gång var det "foot skrub" som gällde
Men gjorde även bodyskrub, fotmassage och aloera massage.
Nice! =)



Vi hyrde även jetskii och körde galet!

   

Slängde mina gamla, dåliga glasögon
och köpte ett par nya, nu ser jag även med glasögon =)

Sådär!
Finns som sagt en massa andra kort,
en del lägger jag upp på face,
och vill ni se ännu mer får ni komma hit och kika ;-)

+ med resan till Thailand
*Varmt
*Känna lugnet
*Bada i varmt vatten
*Semester från mobilen
*Massage för en billig peng
*Trevliga människor
*Roligt att pruta
*VACKERT

- med resan
*Magen kajkar iväg för minsta lilla
*Finns inte den där "friska luften" som vi har här (såklart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0