Thailand!

Helloooo out there!
Sitter nu och har det bra i Thailand, narmare bestamt i AuNang, pa Krabi.
Vi har det hur bra som helst, bor pa ett jattefint hotell med pool och go frukost...
inte ens grodorna och syrsorna som lever om under natten kan stora oss
Dock har val inte vara kroppar varit sa snalla mot endel av oss..mamma lag namligen forsta dagen och jag andra och tredje. Mamma hade bara vanlig resemagen medans jag formodligen fatt i mej na skit sa jag har fatt dunderpillar fran Thailand som verkar ha funkat, for idag har jag matt nastan helt ok,
Sa imorron hoppas jag att vi alla kan aka ut till nan harlig o och snorkla lite och kanske traffa lite apor,som de andra redan har fatt gora nar jag lag pa hotellrummet.
Maten? Jora, den ar god...Markus som gillar stark mat fick sej natt att bita i igar nar han tuggade pa natt riktigt starkt i hans soppa...tom han tyckte det var lite for starkt.haha
Vadret? regnsesongen har tydligen borjar tidigt i ar till varan nackdel, sa oftast har det sett ut sahar att solen har varit framme till typ 13 sen har regnet hallit pa till  typ 17 kanske.....A tyvarr ser det uta tt fortsatt sa. Sa pa formiddan galler det att pressa och det har min kropp fatt utsta idag nar jag fick min forsta riktiga soldag..haha..
Annars da? Vi har shoppat lite, gillar nastan det har med att pruta....Och ikvall ska jag nog aven ga och bestalla nya glasogon, de ar superbilliga har!
Na, nu ska jag surfa vidare lite.
Hoppas att ni har det gott


Kommentarer
Postat av: Miriam

Trisst att det regnat en del, hoppas att det kanske går över lika snabbt som din mage! :)



Låter jätte härligt iaf! hälsa alla och Kepps us updated! :)





2009-04-06 @ 08:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0