Tillbaka till verkligheten

Jetlag, de drabbade jag och Markus imorrse...
Vaknade ex antal gånger i morrse innan 5.30 eftersom
Markus bökade på och kunde inte sova. 5.30 gav vi upp
och sket i att sova vidare.
Tror aldrig jag har varit vaken den tiden utan att jag måste :-p

Skjusade iväg Markus till jobbet så jag kunde ha bilen idag
till skeria och när jag skull iväg och uträtta nå ärenden.

Jag och Nea satt med exarbetet några timmar idag och jobbade på,
men redan nu tar vi helg och fortsätter på måndag eftersom jag har fullt upp imorron.

Förövrigt, tror ni jag blev glad när vi kom hem från semester igår och öppnar skatteåterbäringpapperna?!
Yes, *katiiing!* Jag får tillbaka några tusen, inte helt fel! :-)

Håller på att ta emot en massa semesterbilder av bror nu, ska kolla igenom dom å så
sen lägger jag upp lite bilder så ni får se hur vi haft det.

Men nu blire att fara iväg och kika på hus, detta hus denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0