Valborg och här sitter jag...:-p

Kl är nu 20.45 på valborgskvällen och jag sitter hemma i mina promenadkläder fortfarande.
Markus jobbar ikväll/natt och jag kände faktiskt ingen stor lust till att göra nåt ikväll.
I like beeing home och bara stöka på,..kom på mej själv ikväll att jag int ens haft på musik när jag
har dolat på här hemma...förr (läs: när jag var ung) kunde jag inte vara hemma utan att ha musik av nån slag på utan att få damp. Nu tycker jag snarare att det är skönt att det är tyst. Haha..fan va tråkig jag låter :-p 
Har iallafall fått lite gjort; pratat med Karin (som kommer hit på klassåterträffen från strängnäs, tjiihoo!)
sett lite serier och rensat ur toa skåpet, snacka om att jag hade gamla sminkgrejjer där.
Var ju på tjejkväll i tisdags med Miriam hos Marielle på färg och form och fick veta vad som var bra och dåligt  och då kom jag på mej själv att det var nog dax att göra nått åt sminkskåpet....
De här kom jag iallfall hem med den kvällen(och typ 1300kr tunnare plånka men med gott samvete ;-p)



Nä, nu ska jag ta å se om jag fått hem nå mer avsnitt att titta på
och då blir det att krypa upp i soffan med katterna och bara myyyyysa

 



Kommentarer
Postat av: J

Ja kan kolla men ja gör de imorrn?

2009-05-01 @ 02:11:30
Postat av: J

Prova de här: Gå på översikt -> inställningar, på bloggnamn har du förmodligen skrivit L och på beskrivning ...? Ta bort de och gör en massa mellanslag istället sen sparar du inställningarna. Man kan säkert gör texten vit om man vill men det här funkar ju lika bra =)

2009-05-01 @ 13:40:46
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

vassego =)

2009-05-02 @ 11:22:54
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0