En ny vecka med nya möjligheter

Har efter en slitsam och dryg jobbarhelg äntligen fått sova ut
och ska börja dagen med en långprommis med Yvonne.
På jobbarfronten så har jag bara 7 arbetspass kvar,
7 stycken schemalagda! Det är helt sjukt var sommaren
har sprungit iväg...tyckte jag nyss började sommarschemat.

Tiden går mycket fortare med åren och därmed så
går tyvärr oxå sommaren mycke fortare än förr!
Nu i veckan väntar jag på att skolan ska höra av sej
så jag vet att det är grönt med sista kursen till hösten,
annars måste jag börja leva rövare för att fixa till det.

Annars så börjar det snart vara dax att bestämma sej
om huset oxå...lutar väl åt 98% om att vi bygger på MB

Nä, nu bäre ut i solen

Såhär såg helgens sällis ut hemma,
eftersom Markus oxå mastodontjobbade i helgen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0