Älskade vänner ...

Älskade vänner i 3 sjö, tack för en underbar helg =)
Som vi hade väntat så blev det fylla, kärlek, blött, bastu mm.
Men inga skandaler, annat än när en viss pojke
vaknade och undrade "va fan han var naken för?! :-p 

På fredagen käkade vi en jättegod midda inne i 3sjö by
och eftersom alla drack där så skulle vi gå hem tillbaka i stugan
igen (typ 6 km) det var långt!
Jag och AK gick rätt långt före alla andra och när de kom
en bil åt vårt håll ställde jag mej mitt på vägen och gav han inget
annat val än att stanna. Gullegubben i bilen ställde mer än gärna upp
att skjussa oss den bit som det var kvar för oss.
Han räddade min och AKs kväll :-)
Kvällen slutade i en dygfylla för oss alla...

Dagen efter var seg och många av oss var, förtjäna
av en bakfylla. Jag trodde jag skulle klara mej, men på em slog min in
och gick int över förrän sent på kvällen...
Så de blev en rätt lugn lördag för mej...men såklart inte för vissa andra,
som återigen kom in i stugan och skulle ha upp oss på efterfest.
Första natten hade nämligen några grabbar fått för sej att de skull ha
upp alla på efterfest vid 4snåret. Ena killen kom in å sköt med bössan,
medans den andra hade en borrmaskin som lät som ett automatvapen.
Den maskinen kunde även rulla upp täcken upptäckte dom,
vilken den gjorde på de jag låg under.Tror ni jag blev glad?!
Icket...fick höra sen att jag tydligen varit svart i blicken,
att jag först försökt vara arg och sen gulligt snäll för att de
"snälla skulle ge sej och gå ut"  haha, de kunde ju jag glömma =)

Men allt som allt fick även denna 3sjö fest mycket höga betyg
och jag tror vi alla hade enormt roligt, nu ser jag framemot slutet av november när det
vankas Winnerbäck och Ann&Hawks inflyttfest i huset!

Bjuder på några kort från helgen,
(mycket censureras på begäran av "what happen in 3sjö, stays in 3sjö")

     

     

     


Kommentarer
Postat av: ak

Just can't get enough!:) Helt klart sommarens höjdpunkter! jag saknar dig redan! pusssss

2009-08-18 @ 03:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0