Vill, vill så mycket!

Jag vill inte åka och jobba inatt.
Jag vill hellre ta och korka upp en vinare,
bli full, skratta och dansa hela natten.
Glömma att det finns en morgondag ;-p
Jag vill korka upp en tetra med AK och bara ha det bra;
här, i ume`eller i övik. Längtar tills vi ses igen!
Jag skulle även vela vrida tiden tillbaka 1 vecka.
Jag skulle även vela vrida fram tiden 12 timmar
för då ligger jag och sover gott i sängen efter
att ha tjänat in 10 timmar jobb.
Nu måste jag göra mej iordning och göra bort denna natt.

   


Kommentarer
Postat av: anna

typ att det blir. =) säg bara till om du gör det. =)

2009-08-23 @ 00:22:47
Postat av: Anonym

sötnos! Du skulle ha vart med igår. Grymt skoj! Vi måste styra upp en helg snart igen:) puss!

2009-08-23 @ 22:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0