Helgen som spenderades i Övik



Åkte ner den långa vägen på fredag eftermidda till Övik = knökfull buss.
Möttes upp av Ann och Erika och vi styrde kosan direkt mot bolaget.
Åkte sedan och hämtade upp Björn och Bubbs, vilket var kanoners för då fick jag
se hur de bor numera. Björns kök var nalta inspirerande =)
Mat, piff och alkohol stod sedan på agendan innan vi fick skjuss av tant Hulda till Swedbank Arena
där Lasse Winnerbäck väntade på oss!

Hur var konserten då?
Jo, jag skulle nog ge den 3/5.
Han var bra, men jag har sett han bättre, (exempelvis på nydalabadet.)
Såklart vill man att han skull ha spela fler gamla godningar och "kommit igång" snabbare.
Men jag är ändå nöjd, vad annars lixom? De e ju Lasse =)
Sen blev det korv innan vi började traska mot krogen...stod i krogkön en stund
innan vi ångrade oss och gick hem till Koff på fest/efterfest ist.
Drog oss hemmåt i taxi efter två nångång då Hawk lyckades helt obemärkt spy i taxin.
Allvarlig, hur kan man spy i en taxi utan att nån märker? De e bra...haha!

Sovmorron och chill på lördag innan vi åkte iväg för att jag skulle få se Johan och Johannas nybygge.
Så otroligt fint hus och vilket läge dom har!...typ 100m från vattnet. Helt underbart!
Tyvärr var lille Liam hos farfars så han fick jag tyvärr inte träffa denna gång :-/

Aja, hem till A&H igen för att fixa mat innan grabbarna skull iväg på hockeyn.
Tjejjerna stannade hemma då vi kunde se Anja och hockeyn där ist=)
Leken "jag har aldrig" spelades innan grabbarna kom tillbaka.

Sen fortsatte vi med andra TVspels lekar, drickspel, "sanning och konka"
och andra sattyg innan vi somnade in just före fem.

Söndagen var jag uppe med tuppen och städade innan jag fick snålåka med AK till ume där jag tod bussen de sista milen hem.
Jag säjjer bara det "borta otroligt bra, men hemma bäst" =)

Oj vilket långt inlägg de blev...
Äach, här bjuder jag på lite bilder!

   

 

     

 

     

 

    

 

   

 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0