Julen

Julen har väl mest varit i snöns tecken.
Både härligt och mysigt..
Men nu skulle de väl kanske kunna sluta snöa?

 

Julafton blev en supermysig dag,
hann vara hemma i Bergsbyn med familjen
på eftermiddan -fika, julklappar och mys.
Sedan kom Markus och vi åkte vidare till
Skehamn för att mysa vidare där.
Jag tog knappt nå bilder på julafton,
men Sara tog desto mer, så jag hoppas kunna få bilder av henne ;-)

  

(Brorsan Danne som vägrade önska sej nått och helst vill

sluta byta julklappar fick sitt straff- 10paket av mej och brorSamme med 2 tallrikar i varje :-) )


Juldagskvällen, då vare party för hela slanten!
Vi ett stort gäng tjejjer hos Linnea,
spelade julklappsspelet, drack och snackade skit..
Efter ett tag dök Königsson och gänget upp,
de var kul så vi hann träffa dom en stund oxå.
Drog sen ut på stationen och hade en mycke rolig kväll..
men jag måst säjja att jag är lite förvånad att toa och bar- köerna
gick så fort ändå..Brukar inte vara så på juldagen när typ ALLA är ute.
När kvällen började lida mot sitt slut träffade jag på sambon och vi gled hemåt.

   

annandagen låg vi mest i sängen å slöade,...
eller iallfall Markus som int var så kry :-p
Jag drog iväg till farfars på eftermiddan
för att träffa delar av släkten och äta ännu mer julmat.
Sedan såg jag en film innan jag däckade och kom mej int upp
förrän mitt på dagen idag.
Jag gillar sovmornar =)
Speciellt när man ändå inte måste ut och iväg så tidigt,
och de är jag glad för idag, när vi typ ändå är insnöade :-p
Om ett tag drar vi iväg till Markus pappa för att fira lite jul med dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0