Nu har vi turen på vår sida

Åkte upp till Bradis med Markus imorrse och skrev ut de sista papperna till bygglovet.
Gick sen hem och åt frukost. När det var klar var klockan inte ens 8.
Galet tidigt jag var uppe när jag kunde fått sovmorron :-p
Så då blev det att ta tag i plugget.

Gick sen ner på stan för att uträtta lite saker.
Traskade förbi Per på byggkontoret och hoppades att han skulle ha tid för mej.
Det hade han =)
Han kikade igenom papperna och frågade hur bråttom vi hade.
JÄTTEbråttom sa jag, så klart =)
Han sa då att vi kunde höra av oss på måndag e.m och då skulle han nog vara klar med det!
Alltså, som han trodde så skulle bygglovet inte ens behöva gå upp
i nämnden för att kunna dröjja ytterligare 2-4 månader.

Så på måndag är förmodligen bygglovet helt klart och då kan vi beställa huset!!! =)

Behöver jag skriva att jag är såååå glad!? :-)

Kommentarer
Postat av: cilla

Hur då beställa huset? Bygglov vart då?



Ja, det är hemskt hur bediunerna lever. Men tydligen är det självvalt enligt egyptierna. Svårt att förstå!

2009-12-12 @ 14:31:38
URL: http://cillasblogg.blogg.se/
Postat av: cilla

Jasså! vad härligt! Jag hoppas att ni blir nöjda med ert hus. Får man fråga vad det kostar ungefär att bygga ett nytt hus? Den tanken har slagit mig, det måste ju verkligen va härligt att ha allt nytt!

2009-12-12 @ 17:27:41
URL: http://cillasblogg.blogg.se/
Postat av: cilla

Ja, det är ju vad husen kostar där uppe så klart det är värt det :) lycka tilL!!

2009-12-12 @ 20:02:39
URL: http://cillasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0