Alla hjärtans dag!

Igår såg vi filmen Changeling med Sara och Tobbe 
Den var jätte gripande och när filmen hackade sej i slutet
när spänningen var som nästan störst höll jag få krupp :-p
Spännande! Jag rekomenderar att ni ser den!

Idag har det hittills varit en helt underbar dag
Fick äntligen lite sovmorron i morrse och vaknade
till en puss och att få se solen som försökte tränga sej igenom persiennerna.

Markus drog iväg till klingan för att lacka på till garderobsdörrarna
Så jag planerade gå upp på solbacken och möta han där för att handla.
Gladeligen så messade  Maria  innan och var sugen på en promenad,
så hon följde med upp på promenad till solbacken och vek sen av
när jag skull in å handla. Tack för trevligt sällis :-)

Har nu kommit hem och börjat packat upp,
men var tvungen att ta en liten matpause innan jag fortsatte.

Har fått blommor av gubben idag

 

Hoppas ni alla får en bra alla hjärtans dag!
(Miriam, hoppas festen blir toklyckad, även om int jag e med ;-))

Kommentarer
Postat av: J

utmanad!

2009-02-14 @ 15:48:42
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: maria

sushin i magen...gott!

jepp, de blir spin/core imorron. va inte många anmälda.

ha en trevlig kväll!

2009-02-14 @ 18:18:13
URL: http://nudlarochfil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0