Åsså var det snart helg...

Imorrse när jag steg upp kändes det som att dagen skulle blir ett långt helvette
eftersom jag hade vaknat flera gånger under natten och mådde apa.
Men klev upp och for iväg, och visst det var en rätt tung dag för kroppen.
Fast den gick ändå fort som attans.
Kan det bero på att jag håller på att utbilda mej till världens bästa jobb så dagarna går så fort för att barn är underbara? Och där jag är nu har jag även turen att få vara med en underbar personal ;-)
DOCK så fattar jag inte huuur mycke snor det kan rymmas i min kropp.
Idag har jag knappt gjort annat än att snytit mej. usch.

Idag blev det buss hem så då passade jag på att tvinga mej själv ner till stan innan jag kunde fara hem
Hade två paket att hämta på posten (mp3/mp4:an och hårsakerna) och att jag skulle gå och köpa nya ansiktskrämer.
Så nu hoppas jag att jag ska bli nöjd med alla sakerna jag tog hem.

Kvällen spenderades ett tag med Miriam i ena örat, småprat med mamma och lite plock här hemma.
Snart är kl nio och då väntar jag hem sambon som har varit och tränat.
Det blir nog att hitta åt sängen rätt så fort även ikväll.
Jag är verkligen ingen kvällsmänniska :-p

Roligare läsning än så blir det inte
Baj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0