Fredag

Har nu krypit ner i sängen med laptopen.
Fan va trist att för tredje gången i rag krypa ner i sängen
utan Markus...han har jobbar 2 nätter i rad och nu ikväll är han ju och roar sej i Pite.
Tur att katterna iallfall är hemma så jag får lite sovsällis i sängen =)

Dagen har förövrigt varit kanoners, praktikdagen bara svischade förbi!
Efter lunch, när vi slutat så åkte jag och Johanna och tittade på
ett hus i Kåge, jättefint var det, så jag ska ta med mej sambon dit så får han oxå kika.
Johanna släppte sen av mej på brandis för att jag skull hämta bilen där.
Drivade till solbacken för att göra lite ärenden.
Gjorde ett fynd på Shape; köpte en lampa för vad jag trodde 199kr,
men när jag kom till kassan så kostade den bara 59kr.
Värt, snacka om att jag tjänade in pengar ;-p
Sedan tog jag mej en långtur på ICA..fan jag e sämst när jag ska handla utan Markus;
de tar jäkligt lång tid och jag får oftast inte med mej nå vettigt hem.
De går mycke bättre när vi är 2 för vi kommer ihåg olika saker att handla,
så i handlingen kompletterar vi varann jäkligt bra =)

Träffade på Jocke, Maria & lilla Mille på soliga solbacken, 
vi har försökt att få ihop en dejt med dom i några veckor nu,
men ibland är det svårt att få det att passa in..
men nästa helg kanske =)

Väl hemma tänkte jag gå ut på en promenad, men blev lat och sket i det.
Fixade mat och gjorde en kaka som jag sedan tog med till "före-bion-fikat"hos Maria.
Ikväll såg vi "Män som hatar kvinnor"
Jag är i stort nöjd med filmen, blir såklart aldrig som man tänkt sej när man läst boken innan.
Tyckte det fattades en del i filmen, men ändå så fick de väl med det viktigaste.
Måste smälta den lite tror jag :-)

Dagens stora händelse för mej är Håkan och Anns förlovning
som skedde på deras mini semester.
Grattis mina goa`vänner!


Nä, nu äre kudden som gäller

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0