Fullt ös!

Hallåj alla bloggläsare!
Snö snö snö och storm, säjjer jag bara,
Vaknade vid 5-tiden imorrse av att traktor var och skottade snö utanför vårat fönster.
Traktorn återkom 3 gånger och under den tiden hann jag somna om efter varje gång den hade varit där,
så för varje gång den kom tillbaka blev jag lika irriterad varje gång eftersom den väckte mej!
Så jag kunde ju ana hur de skulle se ut utanför fönstret när jag steg upp...= snö snö snö.

Jag och Nea tog oss iallfall iväg till Skeria, gjorde oss hemmastadda i ett grupprum och jobbade med vårat PM fram till på eftermiddan. Fick även trevligt sällis av Johanna och Maja under lunchen som oxå satt och arbetade.
Gjorde klart vårt PM och skickade iväg de till Munkis. Klart, finnaly...!
nu gäller de bara att få de godkänt så vi får en handledare.

Åkte hem och la mej i sängen för en 1½ timmer powenap. Jag lovar, de behövdes!
Sen upp och ut i ovädret gen för att fara och svettas på ett Spinn/core pass med Anna och Maria.

Har nu besökt duschen och fil-tallriken och ska snart klä på mej ytterkläder igen för att gå ner på jobbet och arbeta inatt.
Tjooohoo, är sååå peppad. Not.
Imorron, imorron ska jag inte göra nått vettigt alls tror jag minnsann.
Ska iallfall börja morronen när jag kommer hem efter 7 med att sova så länge jag bara kan
Jag längtar redan =)



Även brandbilen hade svårt att hålla sej på vägen idag och ville helst
vara mitt i en rondell...:-)
(Näe, Markus jobbade inte under dagen så det var ine han som körde in i rondellen..
men vi får väl se hur de går för dom inatt när han jobbar...hehe.
Hoppas att de får rycka ut och jobba lite inatt så han oxå är trött när han kommer hem imorron bitti.)

Nu blir det tack och hej för ikväll.
Ha en bra natt och tänk på mej som jobbar aschlet av mej på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0