Hot Hot Hot

Har inte hunnit träffa Markus så mycke i veckan,
vi har mest gått om varandra..och nu kommer vi int att ses förrän lördag eftermidda
eftersom han ska iväg med brandmanskollegorna för att spela nå matcher & alkoholisera sej i pite.
Men nyss överraskade han mej och kom hem från jobbet en tväris på typ 3 minuter
för att hämta lite saker. Sen så åkte han tillbaka till jobbet.
Vad är det med män i uniformer!? De pirrar lite extra i kroppen då lixom ;-)
Så nu längtar jag lite extra efter han...haha, galenpanna...

Imorron kommer Mangårdens förskola och hälsa på förskolan där jag är nu (har varit  på mangården två gånger förut och det stället är oxå en favorit..haha, de flesta ställerna är nog favoritställen inser jag)
De blir superkul att träffa de barnen och de som arbetar där igen :-)

Annars imorronkväll hägrar det Bio, premiären av "Män som hatar kvinnor"
Ser verkligen fram emot den, hoppas den kan väga upp hur bra boken är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hela pojkens arm ser knasig ut. Hoppas att ni hittar er ett drömhus snart! jag vill oxå hitta ett hus.

2009-02-26 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0