Hur kunde jag missat!?

Hur kunde jag ha missat att "Så ska de låta" sände sitt första avsnitt för säsongen igår,
jag som brukar ha stenkoll på när de sänds..!?
Tur vi gluttade lite hos Maria innan vi gick ner till bion igår,
annars hade jag nog fortfarande varit oviss att de börjat om :-p
Ska ta å se hela avsnittet imorron när jag kommer hem från jobbet.
Här kommer nåra go`bitar från tidigare så ska de låta







Näjust de, nu har Mello börjat och jag må säjja att Agnes låt och de där top gun killarna hade rätt så medryckande låt.
Men tanten Susanne som sjunger just nu kan jag inte förstå varför hon får ställa upp och tävla?!
Hennes sång passar hellre in i kyrkan..."du är älskad där du går...någon hör...tlalalla" Boring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0