Måndagen gick i skolans tecken...

Har varit upp i Lule under hela dagen.
Förmiddan var jag och Nea kreativa,
Vi hängde i bibblan och letade böcker och jobbade på vårat PM.

Föreläsningen om exarbetet som var efter lunch var dock en besvikelse.
Hade trott vi skulle ha fått med oss ännu mer från den.
Men som det vanligen är och alltid har varit under denna utbildning så känns
lektionerna/förläsningarna en smula onödiga och man får inte med sej så mycket.

När jag kom hem hann jag träffa Markus en stund innan han nu har dragit iväg
för att spela match mot Clemens (hör och häpna, jag vet vilka han spelar mot! :-p)
Middan bestod av gröt,vatten och macka såsom det ofta ha blivit på sistone
för jag är för lat för att fixa mat när jag ändå ska äta själv.



Kvällen kommer att vara lugn och stilla,
synd bara att de inte kommit ut nå nytt Desperate Housewives avsnitt...
Här kommer det inte att bli många knop gjorda ikväll, de låååva ja`
Mogge har redan lagt sej i mysställning



(Fattar inte vad de är för spec med denna dataväska,
katterna dras alltid till den så fort den ligger framme.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0