Pluggeliplugg

Idag har jag och Nea suttit på skeria och jobbat med vårat PM (inför exarbetet)
De har faktiskt gått bra, vi har kommit en bit påväg och tänkte skriva klart de på Torsdag =)
Sen hade vi turen att Maria och Anna satt och jobbade med sitt väggivägg så
vi kunde dela lite ideèr  och skratt med varandra.
När vi vart less där på eftermiddan och ögonen stof i kors så bestämde vi
oss för att åka hem. Men först tvärt in på stan å göra nå ärenden.
Kom hem med en ny tvättkorg:


Sen såg vi veckans serie-höjdpunkt;
One Tree Hill och Gossip Girl

Nu ikväll har jag gjort klart mitt lilla projekt i hallen, såhär blev det:

(De gick bätte denna gång, utan skrik,skräk och irritation :-p)

Nu blire visst film
Nån 5 i topp film säjjer Markus,
får väl se om de stämmer...

Kommentarer
Postat av: maria

värst va du blev finkänslig då...antar att du inte diggar sex and the city heller då? ;) ja tycker att californication är en manlig hippie-verson av just sex and the city å de gillar ja skarpt! =) men smaken är ju som baken...

2009-02-03 @ 22:13:42
URL: http://nudlarochfil.blogg.se/
Postat av: anna

vilken tur att vi har varann att råd fråga. =)

imorgon ska vi trampa och svettas!

2009-02-04 @ 21:12:34
Postat av: anna

jag lär inte ta mej därifrån sen. haha

2009-02-04 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0