Snö i massor!

Haha, de är helt sjukt va snö det är ute!
Önskar jag hade haft med mej kameran när jag gick till jobbet,
har tagit ett kort på mobilkameran på hur det såg ut vid en dörr på jobbet;
Snön hade tagit sej in på insidan av dörren även fast den var stängd och låst och det var en hel hög med snö där!
Om jag hittar överföringskabeln ska jag lägga ut bilden (vilket jag förmodligen inte gör dock)
Fick mej även många skratt när jag fick från jobbet, även om det var askallt ute.
En bil härutanför var nästan totalt översnöad, syntes bara lite rött under snön...
Fundrade på ett tag att jag skulle skotta upp vår parkeringsplats så Markus skulle
bli glad när han kommer med bilen om en stund och bara kunde köra in bilen.
Meeeen jag iddes inte, skulle typ tagit en evighet med all denna snö, även om bilplatsen är liten.
Jag valde att gå in och skriva ett blogginlägg om det iställt =)

Jajja...nu ska jag sluta ordbajsa och gå och lägga mej och sova ist.
Jag lovar att jag ska inte gör nått enda vettigt idag.
Sååå skönt! :-)

Kommentarer
Postat av: anna

ta de bara lugnt så du orkar med morgondagen.

2009-02-06 @ 11:51:04
URL: http://ejreviskan.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna senaste inlägget på mitt hår! :)

2009-02-07 @ 14:23:47
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0