Söndag

Nu vräker snön ner igen över Skellefteå.
Rätt så mysigt faktiskt.

Började dagen med att städa undan lite för att sen ta en promenad.
Påvägen hem gick jag förbi Moröhallen och handlade lax
som jag tänkte vi skulle bjuda på ikväll när Markus pappa och fru Lena kommer.
Markus var så trevlig att bjuda dom på middag ikväll, perfekt för han när han slutar 1730 och
de ska komma vid 18, perfekt för han för då slipper han laga maten. ;-p
Så jag tror att han ska få igen på tisdag när min familj ska komma hit och äta *mohahhahaa*

Sitter och ser lite av "Emmas värld" på kanal 5, de är ute och åker inlines längst med stranden,
sen stannade de av för att ta sej ett dopp.
Åh vad jag längtar till vi ska åka utomlands!

Men, för att våga visa sej i bikinin så måst jag träna, träna och träna
vilket jag ska iväg snart och göra.
Spinn/core på Edda med Maria är det som hägrar, passet börjar om 1 timme.
Nu ska det taggas!

Just de, ska skicka en tanke till Nett som är i skidspåret nu i Vasaloppet!
Hejja gumman, kämpa på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0