Stor familj? nejtack...



Har suttit och kikat lite på nya programmet "Familjen annorlunda" på TV 4
Himmlars, de var en familj som innehöll 10 st barn.
Kaos!
Fast och andra sidan är det helt otroligt att föräldrarna  till dessa barn ens står på benen,
att de orkar med så många barn + deras arbete.
Jag vet ju själv hur det kan vara på förskolan när man har många barn..
många barn på lite personal är inte så jättekul.
Eller de funkar ju sålänge baren leker snällt,..men ofta så händer det ju nått tjaffs :-p

Iallfall så skulle de räcka med två barn för oss.
Två barn då är jag mer än nöjd.
Jag beställer en pojke och en flicka, i den ordningen.
Tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alex schulman har en "intressant" tanke om de där med att skaffa barn. Han tycker det är orättvist för de får ju absolut ingen egentid med varje barn. Enligt honom kan man omöjligt hinna älska alla barn, typ. Vet inte riktigt, de kanske ligger nåt i det. Jag gillar tanken med en stor familj, men åtta-tio stycken är väl liiiiite väl =) Jasså vart ska du festa då?

2009-02-02 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0