Test på FB

Haha, gjorde ett test på Facebook nyss, om jag var en äkta norrlänning eller inte.
Gissa vad utslaget blev?
Jo detta:


En genuin norrlänning,

"Hamnar du söder om polcirkeln får du allergiska utslag
och i stan behöver du syrgas för att överleva."


De komiska med detta är att senast jag var i huvudstaden (stan) så kände jag verkligen
att jag inte tycker om luften där. Kände det spec när vi var nere i tunnelbanan, vid ett tillfälle började jag tillomed kallsvettas och blev yr. Det var ett bevis för mej att jag är allergisk mot storstan :-p
Så absolut, jag är en äkta norrlänning :-)


Kommentarer
Postat av: Em

Aaaahahaha, jag fick "Varför gjorde du det här testet? Förmodligen har du inte ens varit norr om dalälven och skulle helst bosätta dig utomlands."

2009-02-22 @ 11:20:01
URL: http://svengelska.blogspot.com
Postat av: J

hehe jag blev också de, även fast jag inte tyckte att jag kunde nåt svar =)

2009-02-22 @ 11:23:04
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0