Torsdag

Veckan har gått grymt fort...
Kan det bero på att tiden går fort när man har roligt!?
Det är otroligt kul att vara tillbaka på förskolan även om man är lite trött när man går hem.

Annars så har jag varit med bröderna och tagit andra twinrix sprutan,
stackars lillelillebror var nog lika spänd som förra gången :-p
Men nu är de gjort och nästa ska tas om 5 månader.
Men innan dess ska vi ju njuuuta av att vi tagit sprutan när vi ligger på
en strand i Thailand ;-)

Hann med en sväng hem för att ladda om inför spinn/core.
Det blev ett tufft pass, speciellt coren,
Jag och Maria var överrens om att det var den tuffaste coren vi har haft hittils.
Nice, de kommer att kännas imorron =)

Nu har jag trått i mej lite gröt, grabbarna sitter bänkade framför hockeyn,
och Foppa gjorde just mål.
Håkan glad nu? ;-)

Kommentarer
Postat av: J

Har Ann bytt sida?

2009-02-12 @ 21:28:49
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Håkan

Jo visst blev jag det. Riktigt skönt var det!

2009-02-12 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0