Mitt i veckan...

Idag slutade vi vid 14-tiden och enda sen dess har jag längtat att få krypa ner i sängen för att sova
När klockan var efter åtta så tog jag dator, kröp ner i sängen ovh ligger nu här och myser med katterna och inväntar att Markus ska komma hem från hans borta match som jag tror han spelade i Malå ikväll, tror dock jag hinner slockna innan han behagar att komma hem...

Här kommer lite mysbilder från mej och Leo =)

  

 

Fick nyss ett överraskande telefonsamtal från Fredrik K i Stockholmo
som skulle tacka för senast och kolla läget.
Kul!
Lite komiskt även eftersom jag pratade om honom häromdagen på VFU:n,'
vi disskuterade om dagens samhälle och hur stressat det är.
Så jag berättade då om Fredriks morgonstress som iallfall fanns när vi gick högstadiet.
Den innebar att han knappt fick tappa skeden i filet på morgonen
för då skulle alla hans morgonrutiter gå i stöpet och han skulle inte
hinna med bussen från Bergsbyn...=)
De var tider de ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0